pallar inteeee

Publicerat: 2012-12-22
Klockan: 01:45:28
Palla inte duscha vafan. Haha sjuter upp det imorgon 3 veckor och en dag istället utan dusch ! Men men ! Så kan det vara. Aja . Ska pilla ut lite ludd och skit från naveln och mellan tårna nu. tungan är ren i alla fall.

Haha luktar fan surt ! (pinsamt)

Föresten ! Julafton snart. Vad önskar ni er i julklapp ? Önskar mig klart en kattvagn ! Så jag kan sjutsa elvis i en kattvagn på stan ! Fett cooolt. josefin skulle typ hänka med mig till stan och kaanske min katt Elvis ! Om jag nu får katt vagnen... Fast josefin verkar inte vilja följa med om elvis följer med... är det något fel med det eller ?

okej, väldigt random haha men måste fan få dela med mig av mina tankar ! Fuck heller om du inte vill läsa. 

Allt för nu, pussen !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Puss josefiiiiiin ! ;)

Svar: puusss hannaa
awesome

2012-12-22 @ 01:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0